Algemeen contact met YOEP
Als je wilt weten of Yoep jou kan helpen, dan kun je telefonisch contact opnemen met ons algemene telefoonnummer of met één van onze locaties. Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur.
Aanmeldteam
Onze medewerkers van het aanmeldteam geven je informatie over behandelmogelijkheden binnen de YOEP-groep om aan de slag te gaan met de hulpvragen
Algemeen contact met De Praktische GGZ
Als je wilt weten of De Praktische GGZ jou kan helpen, dan kun je telefonisch contact opnemen met ons algemene telefoonnummer of met één van onze locaties. Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 16:30 uur. Meer informatie over aanmelden leest u op de website van de Praktische GGZ.
In geval van SPOED
Bij spoed wordt u doorverbonden met één van onze behandelaars.
Spoed buiten kantoortijden?
Neem contact op met (de spoedlijn) van uw huisarts.
Algemeen contact met Groei & Glunder
Als je wilt weten of Groei & Glunder jou kan helpen, dan kun je telefonisch contact opnemen met ons algemene telefoonnummer. Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur.
Heb je vragen over onze dienstverlening?
Wil je graag aanvullende informatie over de diensten van Groei & Glunder? Neem gerust contact met ons op!
Veelgestelde vragen
Vragen? Bijvoorbeeld over de vergoedingen & eigen risico, hoe je je bij ons kunt aanmelden of met welke zorgverzekeraars wij contracten hebben?
Wachttijden
Wachten is nooit prettig, vooral als je snel geholpen wilt worden. Per hulpvraag en regio kan er sprake zijn van verschillende wachttijden. Wij doen er alles aan om de wachttijd zo kort mogelijk te houden. Op onze locatie pagina’s vind je de actuele wachttijden.
Klachten
Wanneer u klachten of gevoelens van ongenoegen heeft, willen we dit graag weten en bespreekbaar maken. Voor ons staat goede zorg en tevredenheid van onze cliënten (en evt ouders) voorop. Samen proberen wij een passende oplossing te vinden.